UGG! Jag hatar plugg!

Eftersom jag gav upp lite med plugget igår så tänkte jag att jag skulle monsterköra idag, bara för att kompensera lite. Tyvärr pluggar jag inte, istället sneglar jag lite på boktraven vid min sida och tänker på hur ful den är och vad mycket trevligare det skulle vara att bo på en båt i Söderhavet. Där på min båt skulle jag spela gitarr, dricka rom och klappa på sköldpaddor (och kanske en skeppsbruten skägghunk med pirattatueringar och snäckor i håret).

Ute på söderhavet har man ingen användning alls av John Storeys åsikter om populärkultur och kulturteorier. Där räcker det med att man har fiskeskillz och solskyddsfaktor.


Jag älskar att tänka på hur lätt livet skulle kunna vara. Det är så jag håller mig cynisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0