Kreativitetsfail och lågstadiebrudar.

Klinkade på pianot i hopp om att en hit skulle trilla ner i fingrarna och helt plötsligt hände det! Precis som i trissreklamen! Nöjd som fan spelade jag på och provade lite olika ord till melodin när jag inser att jag spelar på introlåten från Skilda Världar. FML, här tror man att man skrivit nya "the winner takes it all" och så var det en nedrans theme song från Sveriges svar på "Days of our lives". Det går utför för kreativiteten.

Jag kommer ihåg att alla var så kära i Daniel, jag höll med för det var svårt nog att vara enda tjejen i klassen som samlade på hockeybilder och tyckte att Kevin var snyggaste killen i BB, inte Nick Carter.

På riktigt var jag kär i Matti. Han var en riktig bad boy och snygg som fan, men honom fick man inte gilla för han var ju dum och "gammal". Asså...ibland förstår jag inte att man har varit en lågstadietjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0