1 kopp spänning, 1 msk kräknerver & 1 tsk adrenalin

Har jag berättat vad som händer den 28:e April? Nä, jag trodde väl inte det.
Jag faktiskt söka in till en häftig musikskola i London som heter "The Institute". Jag söker till deras ettåriga "Professional Diploma in Songwriting" och den 28:e ska jag på audition.

HUR JÄVLA LÄBBIGT ÄR INTE DET?!?!?!?!???!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Svaret är jätte och lite till. Idag fick jag alla ansökningsformulär jag måste ha med mig och jävlar i min lilla låda va nervös jag blev. Jag måste framföra två av mina låtar och svara på lite frågor om musikteori. Vill ni veta vad det roligaste är? Jag är mest nervös inför musikteorin. Alla vet att jag är vråldålig på musikteori och nu ska jag snacka om det på engelska?

Isch, fy, och blä, blotta tanken gör mig kräkfärdig. Allt jag kan göra är att plugga på engelska musiktermer och se till att låtarna sitter stenhårt.

Men mitt i all nervositet och fasa.... visst är det väldigt rockigt?


Nigel och Egan backstage i York.

Läs allt om skolan på deras hemsida: http://www.icmp.co.uk/


Kommentarer
Postat av: G

ALLTSÅ HELT RÄTT



/managern

2011-04-04 @ 15:10:34
URL: http://sunchicken.tumblr.com
Postat av: Mamma

Låter helt rätt! lite nerver ska man ha ;-) Du får väl träna muskteori med Thea !

2011-04-04 @ 19:10:05
Postat av: Kakan

Härligt Kattis! Låter som en toppen idé! Kör bara, det där fixar du, du är ju grymt begåvad! Pussapuss

2011-04-05 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0