Alla älskar K

Vill ni veta hur trött jag är?

Så trött.

Jag är också fet, ful, likblek (med nyans av grisrosa), äcklig, öm, fet, ful och oälskvärd på alla tänkbara sätt.

Jag gillar verkligen inte mig själv för tillfället helt enkelt. Egentligen vill jag säga hata, men hata är ett starkt ord vars laddning jag lyckats nollställa eftersom jag säger det om det mesta jag inte är särskilt förtjust i. För att tycka om mig själv lite bättre tänkte jag sluta vara en person som springer runt och hatar allt. På så vis kanske hata får tillbaka sin ursprungliga styrka och får folk att reagera. Lite som när en tant säger kuk. Lite medelmåttigt ogillande får helt enkelt täcka det mesta så sparar jag hatet till krig, Hitler, aids och Pernilla Wahlgren.

Men fortfarande; fet, ful, ovärdig kärlek, osv, osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mehh sluta! Sådär får du ju inte säga om någon som jag tycker så mycket om! Hon är ju bäst ju!

2011-04-19 @ 00:38:26
Postat av: Schmidt

Medelmåttan speglar ytligheten. Skit i ytan och lägg vikt på att du är en jävla skön person istället, så slipper du hata ytliga bagateller.

2011-04-19 @ 01:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0