Snart dags att ta farväl

Åh hallå! Nya huset är jättefint och jag har ett eget badrum i mitt sovrum! Hur toppen är inte det?

Internet kommer tyvärr inte installeras förräns nästa vecka därför bloggar jag nu från ett café inne i stan. Det är 23 grader varmt, blommorna är vackrare än vackrast, på gatan utanför lirar en gubbe saxofon och ikväll börjar den årliga jazzfestivalen. Nantwich har aldrig varit så vibrerande och underbart.

På lördag avslutar jag mitt äventyr med min engelska familj för den här gången och hoppas på spännande veckor i London och Paris.

Jag älskar livet.


P.S. all älskar djurbebizar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, det låter underbart! Njut!

2011-04-21 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0