Hare kult, det är lördag!

God morgon tappra bakfyllekamrater!

Idag är en ny dag och jag ska sitta på skumpig buss i två timmar (dvs koncentrera mig till tusen för att inte tvärkräkas i någon persons knä, eller på någons gulliga hund, eller typ i någons kasse) för att ta mig ut till Gränös årliga kräftparty. Det kommer bli en utmaning som alltid att hålla ordning ute på släktfesten men eftersom det blir sista gången jag träffar alla på kanske ett år så känns det ganska värt att satsa.

Hoppas ni gör något kul ikväll. Om just du undrar vad du ska göra ikväll kan du alltid ta del av lite sköna lördagstips från mig. Varsegue!

Det är lördag! Tusan va kul att...

...äta chins med dins och titta på Die Hard 2
...gömma mig under täcket och läsa Fången från Azkaban
...ringa en cool kompis och dricka öl på en bowlinghall
...ha badfest i ett vattendrag, t.ex. en å
...titta på extramaterialet till extended version of Lord of the Rings
...se minst tre animefilmer utan text och gissa vad det är de säger på japanska
...ta en dusch
...googla

Hare så kult!


Google ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0