I used to feel his WAHRT?!?!? Får man sjunga så i en låt?



Jag och mamma lyxlunchade på Melanders vid Odenplan idag. Det var så gott att jag nästan grät.


Det blev värsta festen i min mage!


Sen träffade jag Moa och Molly för att se på Frida Hyvönen i Vitabergsparkens parkteater.


Molly och My var skitglada.


Vädret var finare än finast...


...och FRIDA! HUR BRA ÄR HON VA?!


Fast det var massa dummisar som stod framför oss så vi såg inte scenen...


...men eftersom jag är Hulken lät jag Danielle sitta på mina axlar.


Rasmus



Elina satt på Guttis axlar och bjöd på lite gos.


Min snygga tjej följde med. Då blev jag glad.


Sen gick vi till Aya Sofya där natten var ljummen och färgrann.


Och min tjej släppte ut håret. GRAWR.


Sen åkte jag tunnelbana tillsammans med min ipod och jag lyssnade på Ane Brun hela vägen hem.

VILKEN FET TIZDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0