HÅR ♥

Woop, woop! Loggade in för lite sexigt midnattsbloggande och såg att jag hade haft 500 besökare det senaste dygnet och tänkte; WHART!??!? Sen såg jag att jag var med i frisyrinspirationsinlägget på Elsa Billgrens blogg. och då kändes allt väldigt logiskt.
Helt plötsligt känns det som att den här dagen balanserar ett stort glansigt körsbär på toppen och jag blir lite extra mysig inombords. 

Tack Elsa för toppen inspiration och för att jag fick vara med.
Här är mina favoritfrisyrer från inlägget;


Den här frisyren måste jag prova! Superspexigt och väldigt tjusigt. Kanske något för julafton?


Åh hatten, kjolen, håret! Vilken ärtig tjej! Jag blir nästan toksugen på att bleka håret superljust igen, bara för at kunna spela sval blondin.

Kommentarer
Postat av: Graffas

Hehe, Elsa kallar utväxten snygg ju.



Dags att sluta ha Polen-ångest, baby.

2011-12-08 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0