Juni-Juli

Jag vet att jag inte har uppdaterat särskilt mycket sen jag kom hem, men det är inte för att jag hatar världen, det är för att jag varit extremt upptagen med att se massa julfilmer med Tim Allen, gå upp tre kilo och gosa med katten. Snart kan jag berätta något spännande, men än så länge kan ni väl nöja er med fortsättningen på årssummeringen.


Under juni jobbade jag mest men vi hann med en roadtrip till Linköping för att överraska Lotta på hennes födelsedag.


Jag fick träffa Elina för första gången på flera månader och grät av lycka.


Efter falafelpizza och ett gäng Kung gick vi mot parken för att överraska Lotta.


Zarah var skön som en dag.


Gutti var finaste prinsen i Sverige.


Och Thessan var den vackraste prinsessan jag sett.


Där i gräset låg vi hela dagen med toner från gamla stenkakor. Vi drack kung, spelade crocket och upptäckte precis hur jobbigt det är att ha på sig jumpsuit när man ska kissa bakom en buske.


Juni fortsatte och jag lärde mig pochera ägg...


...hängde med gänget utanför min lägenhet där bästa utsikten var alldeles rosa nästan varje kväll...




Jag firade midsommar på landet med vänner och kusiner jag inte sett på väldigt länge.


Juli tog mig med storm och Umami Experience spelade in en EP med balkan-tema...


...vi hade hemmaboda...


...jag var sommarfin...


...och mitt i alltihopa vann jag två biljetter till Hultsfred och åkte ner med Blixten för att genomgå tortyr och himmelrike.


Det var helt fantastiskt kul och jag duschade inte på tre dagar.


Väl hemma igen fick jag en present av min katt...


...Nisse bjöd på releasefest för sin nya frisyr...


...där vi drack för mycket tequila...


...var sjukt snygga i håret och jag började inse att jag skulle lämna alla fina kompisar väldigt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0