Leaving Without Gold

Det är mitt i natten, det är nästan vinterkallt och utanför mitt fönster sitter en liten räv och spanar ut i mörkret. Imorgon bitti har jag min sista lektion i History of Songwriting och det gör mig ungefär lika lättad som ledsen. Det betyder att terminen nästan är slut och jag är en tredjedel närmre slutet av det som kommer vara mitt bästa år (än så länge). Vilken tur att jag älskar vemod, och vilken tur att det är när vemodet slår till som det är allra bäst att skapa en playlist.
Så varsegod! Här har ni min senaste skattkista av musik; Leaving Without Gold. Det är en saftig musikfärd med de skönaste folktonerna och de varmaste rösterna.

Vad har ni lyssnat på den senaste tiden? Kan ni inte vara jättesnälla och skicka en liten liten spellista med lite av det bästa ni kan komma på för stunden, bara för att det är så kul att byta med varandra.


Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

spotify:track:0uCL3FBYcPFgHPu9ZfJSeH

2011-12-08 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0