Augusti-Oktober


Augusti är månaden då jag drack fasansfullt mycket öl och hängde i nästan alla parker i Stockholm. Bland annat blev det några turer till Bastuparken...


...och några utomhusbiokvällar i Rålis med sköna personer som Helena Cantarell Westlife...

...och snygg-Lena.


Jag gick på ett gäng kräftskivor och lagade paj.


Var extremt bakfull på Pride, men dansade hela vägen till Kungsträdgården ändå.


Jag gjorde mål (rakt i krysset) och hjälpte mitt lag att vinna Kung-cupen.


Vi såg Frida Hyvönen på konsert i Vitabergsparken.


Rasmus var snygg...


...och Elina och Gutti var ungefär fem centimeter ifrån att bli ihop.



ACE hade nypremiär och jag grät hela kvällen för det var ju snart dags att åka.


Sista helgen firade vi Eriks födelsedag och jag sa hej då till världens bästa gäng...


...packade halva garderoben...


...och sa hej till min nya adress.


England hade fortfarande sommar och rosorna luktade så gott så gott.


Felicia fyllde år och vi överraskade med festlig fest.


Oktober kom och jag spelade in en låt som fick flera hundra lyssnare på bara några dagar.


Jag spelade in en musikvideo till Frank Oceans låt tillsammans med Lisa och Chris.


Hampstead Heath såg ut som Lothlorien och jag var barbent i sommarklänning men svettades ändå.


Felicia länsade grönsaksmarknaden och vi lagade höstig mat.


Sen blev det dags för Halloween och vi hade fest med alla kompisar från skolan.


Och jag fick en helt ny bästis.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket härligt år :)

2012-01-02 @ 22:56:42
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0