Shape up!

Rent allmänt känner jag att bloggen varit lite dyster den senaste tiden. Det kan ha något att göra med det här helvetesviruset som aldrig vill lämna min kropp, men det är ändå ingen ursäkt för att vara dryg och trist.
Jag har därför som mål att bli lite mer peppig här på bloggen, både för min egen skull och för alla andras. Visst är det roligare att känna sig galet taggad efter att ha trillat in på mitt hogwartsliv istället för att bära lite av mina bördor hela tiden?

Från och med nu ska det bli andra bullar! Godare, snyggare, mer spännande och galet mycket rockigare bullar!

Jag kan ju försöka i alla fall.


Mitt första steg blir att fixa naglarna. Ja, ja jag vet att jag är fåfäng, men om jag ska bli Wonder Woman kan jag lika gärna vara superhjälte ända ut i fingertopparna. Den här "manikyren" gjorde jag på mig själv i London, jag ska försöka göra en likadan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0