Skönheten vs Odjuret

Jag brukar få en del klagomål på att jag är för snygg på bloggen (fakta) och eftersom det inte riktigt stämmer överrens med verkligheten blir jag därför anklagad för ljug en hel del.

Personligen tycker jag att det är fult att ljuga och jag klarar inte riktigt av skammen som slår mig efter en saftig lögn, men att webkameran plus lite kronisk poseskada gör mig fagrare på bild kallar jag inte riktigt äkta ljug. Det är lite mer av en fantasimöjlighet och likt många kloka bloggerskor sagt före mig så säger jag; palla vara ful på bloggen! Ful kan jag ju vara IRL, och kan jag bespara cyberrymden lite fulhet är väl det bara en god gärning?

Dessutom finns det inte så mycket jag kan göra åt saken. Vad ska jag säga? Kameran älskar mig baby!






Nä jag tror inte riktigt på den looken. Dessutom, vad är bloggandet till för om inte att försköna verkligheten? Jag är min egen Walt Disney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0