Cocktail Wednesday

Klockan tre var jag hemma hos pappa och Carin, där blev vi bjudna på smaskiga snittsaker...

...och drack cava (för det får man tydligen dricka klockan tre även fast man inte är i Spanien)...

...sen kom jag hem och tyckte att det var en jättebra idé att göra tryfflar...

...och medans allt stod i frysen smiskade jag ihop en smarrig cocktail...

Först mixade jag ihop frysta hallon med gin och mangojuice, sedan toppade jag med torr päroncider.

Det blev godare än mörch, jag måste helt enkelt vara bäst i världen på att göra cocktails.

Nu är tryfflarna snart klara för inslagning, de ska nämligen med som present till partyt jag ska på hos Jakob och Petra.

Då blir det mer drinkar.

Åh vardagslyx, jag älskar dig så.


Kommentarer
Postat av: scales

fett!!!

2011-01-05 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0