Psycho killer, QU'EST-CE QUE C'EST?!?!

Imorgon måste jag gå upp klockan 06.30 för att åka in till stan och skriva ett engelskaprov. Vilket jävla skitsätt att börja en lördag på! Jag ligger nu därför i min säng och hoppas på att bli trött väldigt snart, men det är lite svårt att känna sig trött innan midnatt en fredagkväll och det är svårt att slappna av helt och hållet nu när min terrorkisse har börjat med psychokiller-fasoner. Tänk om han går bananas ikväll och när jag vaknar imorgon ligger hela jävla skogen mordmördad i min säng.

Usch.

Mina problem är STORA.


LJUG! Visst älskar jag min katt fortfarande, han är faktiskt bäst på alla sätt och vis. Hans enda brist är att han ger dåliga presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0