Rock x 1000 = K.Gun

HOHO! HAHA! Imorse när jag vaknade tänkte jag "åh va kul det skulle vara att åka till Hultsfredsfestivalen" jag ringde Emma och hon tyckte detsamma. Vi bestämde oss för att vi skulle åka om vi vann biljetter och vad hände för några timmar sedan? JO! JAG VANN TVÅ BILJETTER TILL HULTSFRED! Jag känner mig som Alexander Lukas! Jag som ALDRIG har tur hade helt plötsligt hur mycket tur som helst.

JESUS! NU är jag glad!

Från att ha planerat diverse navelluddsrensning och kattklappning resten av veckan får jag nu alltså istället plaska i lerpölar på rockfestival.

Det kallar jag lätt att vinna!


Sist jag var på Hultsfred var 2008. Det var sommaren när varje dag var världens bästa dag.


Jag var bara sjutton, tyckte att platinablonderat hår var heltoppen och när jag kom hem från festivalen hade jag luggbränna.


Det var festivalen då jag sålde kindpussar för 10 kronor styck och tjänade 280 spänn på en timme. När timmen var slut bestämde jag mig för att avsluta min prostitutionskarriär och handla fish & chips för min lilla förmögenhet. Jag var så glad över min plötsliga rikedom att jag ville vara generös och bjuda en lämplig skön person på middag.


Den personen var Emma och det var så vi blev kompisar. Det känns därför extra fint att det är just vi som åker till Hultsfred nu på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0