Fabulous på Slytherinplan


Matilda och Helena lagade smaskig mat medans jag och Alex slappade i soffan och pratade om frisyrer.

Helena var smart och pratade om juridik. Hon är ganska bra på det.

Alex är till exempel snygg och väldigt bra på att Twittra.

En tjej jag gillar

Packet skulle på svartklubb men jag och Mimmi bangade, så vi åkte till JÄTTETRENDIGA stället...mummel mummel mummel... okej jag minns inte vad det heter men det är ett väldigt trendigt nyöppnat hotell vid Norrmalmstorg med en väldigt spexig bar (den såg nästan ut som en mindre version av Trolldomsministeriet). Mimmi drack Old Fashioned och jag Whiskey Sour.

Någonstans mellan svindyra drinkar, tokmycket snack om farliga karlar och en bjudkaffe från gatupredikanter blev det dags att åka hem till hunden. Vi gick ut på promenad och jag blev rädd för vampyrer helt plötsligt. Som tur är sitter julbelysningen kvar i mitt kvarter. Det liksom tar ner lite på läskighetsfaktorn i den annars dödsmörka betongdjungeln.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0