Full av kärlek

I lördags kom Julle förbi mitt crib med ungefär tusen (femton) CD-skivor. Hon tyckte helt enkelt att min ipod borde matas med lite nya gottigheter och det finns faktiskt inget smaskigare än Julles saftiga skivbibliotek där hon har ungefär en miljon (1000) skivor.

Nu är min ipod matad med massa näringsrik, mustig och vacker mat som allt är lagat med sjukt mycket omsorg och kärlek.




Tallest Man on Earth, Matt Pond, Bombay Bicycle Club, Magic Numbers, Norah Jones, Iron & Wine, Adele och soundtracket från "La Vie En Rose" (La Môme). Oh Lord vilken fantastisk samling! Adjö världen, nu går jag under jord med min ipod!

Kommentarer
Postat av: G

Tallest Man är fan kvalle. Jag vill punk-covra King of Spain eller Where do my bluebird fly.

2011-03-07 @ 19:24:14
URL: http://sunchicken.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0