Himmelska hemmafru

Min inre Martha Stewart har känt sig ganska kvävd på sista tiden eftersom jag levt på pasta med ketchup och ätit samtliga mål i soffan framför datorn. Idag har min slusksida fått sig en redig käftsmäll av en kasse full av delikatesser och ett varv med moppen i lägenheten. Farmor är på besök (egentligen sitter jag pensionärsvakt åt henne medans hennes lägenhet storstädas, men besök låter så mycket trevligare) så jag tänkte bjuda på lyxlunch.
Just nu sover farmor i gästrummet, men när hon vaknar ska Martha visa vad hon går för och överraska med fin fina smörgåsar.


Lite av det mumsiga som ska ligga på brödet från Gateau.


Ingen näsring, långa ögonfransar, lagom lockigt hår och blommig blus...


Jag spelar rollen som det perfekta barnbarnet jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0