Logik enligt K

Att tänka logiskt har aldrig riktigt varit min starka sida. Särskilt inte för att jag gärna hittar på vad som är logiskt helt själv.

Till exempel tycker jag det är jättelogiskt att packa sex bh:ar även fast jag med största sannolikhet bara kommer använda två. Jag tycker också det är jättelogiskt att bara ta med en endaste kjol och inga byxor för "jag vet ju att jag gillar att ha på mig den här kjolen" och "det är dumt att packa något jag inte är säker på att jag kommer använda" (men sex bh:ar är ok?).

Förstår ni hur ologisk min logik är?

Mest logiskt av allt är nog att jag tar med mig sju olika nagellack men bara ett par strumpor.

Jag blir så trött på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Klara

Alltså Pang i plugget. Jag var slav, slav I tell you. Tack för blasten till pasten.

2011-03-27 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0