Genius! Bloody genius!

Hej!

Här sitter jag och funderar på vem i Beatles som är pussvänligast. Alltså, pussvänligast, inte vem jag helst vill pussas med, för det är ju såklart George Harrison alla dagar, varje år, utan tvekan. Inget att dividera om liksom. Sen började jag tänka på den eminenta stavningen "lixom" och undrade vad som hände med den trenden. Rent allmänt känner jag att världen var en lite fluffigare och snällare värld under Lunar/Snuttis-tiden när allt stavades med z och x. För visst var det en trend? Inte bara en boom av dyslektiker som fick tillgång till internet samtidigt?
Oavsett vilket spelar det inte någon större roll. Mitt hus, himlen och cyberspace är tillräckligt gråa som det är. Vad är det för fel med en snäll och fluffig värld? Vi kanske kan byta ut var tredje cyniker mot en fjortis från 2003 och se hur mycket trevligare allt blir. Ooops! Sorry borry, jag menar fjortiz.


Tack Helena för att du skickade den här bilden till mig idag. Mitt liv känns mer fullständigt nu på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0