Identitetskris på g

Idag hände något helt sjukt, och då menar jag verkligen heeeeeeeelt sjukt.

Jag köpte ett par jeans (!!!!!!!!!!!REAGERA!!!!!!!!!!)!

Sjukheten i det hela är tvådelad, det är sjukt för att 1) jag har inte användt jeans sen jag var 16 (med undantag för ett par jeggings och jeggings är faktiskt inte riktiga jeans och tjejer som tror att det är riktiga jeans är sjuka i huvudet, tights är tights, inte byxor, KÖP EN LÄNGRE TRÖJA FÖR FAN) och 2) jag köpte dem på min absoluta hat-affär Cubus.

Nu sportar jag alltså, sjukt nog, ett par tajta mörkblå jeans med gylf och hela kittet. Det känns nästan fel, jag vet inte riktigt vem jag är längre. Jag är tjejen som inte äger ett enda par jeans och som hellre blir korsfäst än svettas på stan i ett par trånga brallor.

Förstår ni mitt problem.


Helena i kön till kassan "Jag känner på mig att det här kommer bli ett helt eget blogginlägg".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0