Jag har inte dött, jag har bara ofrivillig paus.

Nej, jag har inte dött och ja, jag är hemma.

Blogg.se har haft driftfel de senaste dagarna och jag har därför inte kunnat publicera mina blödande inlägg om hur mycket jag älskar Paris och hur konstigt det känns att vara hemma. Men ja, jag älskar Paris och det är konstigt att vara hemma. Sen jag kom hem har jag:

-Varit hos läkaren och fått diagnosen halsfluss
-Ätit ett helt paket blåbärsglass
-Somnat med alla kläderna på
-Gosat med min katt sjutusen gånger i kvarten
-Sett Rachel Getting Married, 500 days of Summer och Sherlock Holmes
-Eftermiddagslurat
-Ignorerat telefonen som ringt hela tiden
-Haft dåligt samvete över att jag inte svarat
-Haft feber
-Tittat på Ellen DeGeneres
-Saknat Paris

Livet är alltså inte så spännande. Typiskt mitt immunförsvar att suga så jävla hårt. Verkligen typiskt.


Det är också ganska trist att inte vakna av att Mimmi kokar kaffe och skär upp en pamplemousse. Snacka om att hon är världens toppentjej. KOM TILLBAKA TILL SVERIGE WOULD YA'?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0