Sverige, Sverige, Sverige.

Den här veckan måste jag skriva en AABA-låt (typ vers, vers, något nytt/spännande, vers) i Structure Style & Content och i Solo Writing måste jag skriva en låt om vart jag kommer ifrån. Jag får välja hur specifik jag vill vara (typ Norden, Sverige, Stockholm, Lidingö, Mosstorp) och det uppmuntras att använda historiska referenser, eller lite av sitt språk. Just nu lyssnar jag på Tallest Man on Earth och tittar på bilder med svenska landskap.

Kom Sverige, kom! Du ska bli musik!


Bild tagen vid dasset på landet. Åh dasset på landet, kanske en av världens finaste platser att bajsa på.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Jag har glömt läsglasögonen idag. Jag tyckte det stod ABBA-låt

2011-11-24 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0