So no one told you life was gonna be this way? KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP

Okej så hör på det här, jag åkte till skolan ikväll för att jobba stenhårt med mitt logic-projekt. Kommer fram till skolan, loggar in på datorn och öppnar min mapp... SOM ÄR TOM! Jag tokdör panikångestattacksdöden och ringer Adela medans jag hyperventilerar. Sju veckors jobb och tårar som bara försvunnit helt och hållet. VAD SKA JAG TA MIG TILL?!?!?!

Jag lägger på telefonen, andas ut och öppnar ett tomt logic-projekt. Dags att börja om från början.

Stefan berättade att något liknande hände Deep Purple när de skulle spela in ett album och banden brann upp. De var tvungna att göra om allt och det är därför Machine Head är så himla bra.

Vet ni? Mitt blev så jävla bra! Eller alltså jävla är kanske att ta i, men med tanke på hur katastrofal den förra inspelningen var så är det jag har nu rena rama Timbaland-produktionen. Jag berättade för twitter att jag vanligtvis brukar känna mig självmordsbenägen efter att jobbat med Logic, men nu känner jag knappt för att skära lite i handlederna. DET GÅR FRAMÅT SOM FAN!

Visserligen var jag tvungen att stanna i skolan till 23:30, men det var det så jävla värt.

FETT!

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Vad jag glömde berätta var att det är det som "Smoke on the Water" handlar om.

2011-11-24 @ 10:14:36
Postat av: Graffas

Nja, det var väl snarare så att studion de skulle spela in i brann upp? I Montreux? Så att de fick byta studio bara?



Aja, skit samma, kör hårt!

2011-11-24 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0