Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull

Ikväll tänkte jag göra livet lite lättare, dricka lite för mycket öl och prata lite för mycket med lite för främmande främlingar. Det gör man allra bäst i Camden, rockens hemkommun, med goda vänner från School of Rock.

Jag skulle gärna säga att jag ska ut och ragga ikväll, men vi vet alla att det inte riktigt är en hejare på den sporten. Dessutom börjar jag acceptera mitt ensam-tant-med-hundra-katter-tillstånd och jag tror att jag skulle drabbas av en skitstor identitetskris om jag konfronterades med en annan livsstil.

Det är lite som det där med att jag aldrig har ätit kebab. Jag tror liksom inte riktigt att jag skulle veta vem jag var om jag åt en kebab. Vem skullle jag vara om inte tjejen som aldrig ätit en kebab?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0