Prioritera mera

Jag har precis skrivit klart veckans sista låt till min Solo Writing-lektion. Temat (eller som de säger i skolan "brief of the week") den här veckan var identitet och det är än så länge det svåraste vi har behövt skriva. Det känns på något sätt svårt att helt skriva om sig (mig) själv utan att låten förvandlas till en smäktande country/pop-ballad med någon lam refräng som går något i stil med "THIIIS IS WHO I AAAAAAAAM! OHYEHEHEHE!", men trots klyschvarningar, öknar av idétorka och på tok för mycket värdefulla pluggtimmar spenderandes på tumblr istället för med pennan i handen, har jag äntligen, klockan 00:58, skrivit klart den jävla låten med relativt god framgång.

Vi får se vad klassen har att säga om saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0