Två lärarförälskelser, åtta låtar och en bakfylla.

Gangsters! Vilken fest det blev igår! Lärarkonserten var sjukt jävla bra och jag har två nya tvärförbjudna lärarförälskelser att jobba på att bli av med det kommande året. Spelningen var så bra att vi vägrade åka hem efteråt och gick ut i Kilburn istället, följt av efterfest hos Nathan och Adela. Där tjafsade vi om vem som var mest kär i diverse lärare, drack massa öl och skrev låtar ända fram till klockan sex på morgonen.

Idag har jag gjort mitt bästa för att försöka bli klar med min Structure, Style & Content-läxa, en... wait for it... wait for it... waiiiit.... EN HIPHOP-LÅT! Jag har gett mig fan på att skriva en riktig hitlåt med sjukt mycket rap och coola beats. Like a boss I tell you, like a boss! Det svåraste är att inte börja skratta när jag försöker sjunga meningarna jag skrivit. Jag har liksom ingen farlig hiphopröst och har lite svårt med hela thugzigheten, men är det läxa så är det läxa och jag vägrar komma till lektionen tomhänt.

K.Gun- queen of rap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0