Tizdag

Tisdag, det betyder att jag är ledig från skolan för att leka skrivarstuga. Jag tänkte att jag skulle tillåta mig själv en halvtimmes surfande, helt och hållet i akademiska syften förstås, innan jag limmar på djupa vecket i pannan och låser in mig i mitt rum. Jag tänker inte komma ut förrän jag skrivit två hitlåtar.

Jag får inte, för jag måste lämna in dem på torsdag.


Vi har nu spelat upp en låt inför klassen tre gånger och två av dem jag spelade var på piano. Jag saknar redan mitt piano och även fast det går att boka övningsrum i skolan är det inte samma sak som att komma hem och spela på sitt egna piano.

Slutsats: I need to get a fucking keyboard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0