London you make my heart race

Åh jag längtar tills vi skaffat internet i lägenheten så jag kan tokblogga om allt som händer, visa alla bilder och hänga med i vad som händer på Twitter (liksom jag undrar precis heeeeeela tiden).

Idag har vi varit på Sunday Up Market på Brick Lane och jag har spenderat pengar jag inte har på saker som jag nästan inte behöver.

Sak jag nästan inte behöver nr 1: En brun moccaväska som jag enbart köpte för att jag blev kompis med tjejerna som sålde den. Den var helt klart onödig men samtidigt är det helt klart värt att punga ut ynka fyra pund för att få en schysst handväska med två nya kompisar på köpet.

Sak jag nästan inte behöver nr 2: Pennor för 7 pund. Jag behöver en penna, men en vanlig människa hade kanske köpt en penna för typ en spänn och varit nöjd. Fast egentligen var pennorna sjukt värda med tanke på att jag fick tre för sju istället för att köpa en för 16 pund som jag ville först. Felicia: "STEP AWAY FROM THE PEN".

Sak jag nästan inte behöver nr 3: En affisch med en hjort som hade örnvingar och en prostituerad kvinnas ben. Jag menar... hur ofta hittar man en hjort/örn/hor-hybrid på bild? Ganska sällan faktiskt. Den är fin över min säng nu.

Nästa helg ska jag dit igen och skaffa feather-extensions. Säg det med mig barn: ROCKIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0