Till Linda, bloggens peppigaste läsare!

Hej Linda, eftersom du aldrig lämnar någon mailadress när du kommenterar tänkte jag skriva ett inlägg till dig istället för att skicka ett meddelande.

1. Tack för att du läser och kommenterar! Det är jättekul att veta vilka som läser min blogg.

2. Gud va kul att du ska åka till London på semester! Säg till om du vill ha lite tips på vad du borde se och göra när du är här.

3. Du undrade hur många besökare jag har och jag måste säga att antalet läsare på bloggen varierar ganska mycket. När jag inte uppdaterar särskilt ofta brukar jag ha mellan 30 och 70 unika läsare (och ungefär dubbelt så många sidvisningar) per dag och när jag uppdaterar ofta brukar cirka 70-120 unika läsare besöka bloggen (och ungefär dubbelt så många sidvisningar).

Jag brukar tänka att det bara är mina kompisar som läser bloggen men jag har nog inte 120 kompisar som bryr sig om vad jag gör hela tiden alltså måste det finnas en skön grupp främlingar någonstans som tycker att det är kul att läsa vad jag har för mig. Det vore jättekul om fler läsare jag inte känner skulle kommentera, kanske skicka en liten hälsning eller berätta något kul som hände igår.
Vill ni inte skriva i kommentarfältet kan ni alltid maila till [email protected].

Don't be a stranger!


Nu ska jag måla på mitt ansikte igen och bege mig till Kilburn för kvällens pubquiz.
Tack igen Linda för att du läser. Det är kul/fett.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahahaha oh my god!! Jag blev helt chockad när jag såg detta inlägg och så var det till mig!! nu ska jag börja lämna min mejl, har glömt bort det förut :)

Och jag vill jättegärna ha tips på vad man ska se och göra i London :D Tack så mycket!

2011-09-21 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0