Tisdag, nya söndag?

Vet ni vad som händer på lördag? På lördag ska jag vara med i en musikvideo som vår kompis Lisa ska göra. Det är jag och en annan tjej som ska spela och vi ska typ mest springa omkring på Hampsted Heath och rulla runt i gräset. Det kommer bli hyperkul! Jag tänkte ta med mig kameran och försöka ta lite backstage-bilder.

Nu spelar de Kate Bush på Breakfast Club. ÄLSKAR DET HÄR STÄLLET! Vem det än är som gör spellistorna måste vara min musikaliska själsfrände.

Nu ska jag ta en promenad längs kanalen och ha det skönt i vädret (det är 20 grader och sol här). Det känns som söndag mitt i veckan.

PUSS!


Åt dagens soppa som var gjorde på grillad paprika och tomater. HELVETE VA GOD DEN VAR! Särskilt med det goda lantbrödet som serverades vid sidan av. Breakfast Club må vara hypat, men de har verkligen förtjänat sitt goda rykte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0