Första, andra, tredje- såld!

Förlåt, jag vill inte gå händelserna i förväg, jag har trots allt bara gått i skolan mindre än en vecka, men det här är verkligen så jävla kul! Även fast jag säkert kommer klaga oändligt över jobbiga läxor, musikteori jag inte förstår, skrivkramp, ångest, etc. så är det här den roligaste utbildningen jag kan föreställa mig. Om jag hade en lista över vilken skola jag helst vill gå på i hela världen skulle den se ut så här:

1. Hogwarts
2. X-Mansion (Xavier school for gifted youngsters)
3. The Institute of Contemporary Music Performance

Jag väntar fortfarande på mitt hogwartsbrev och eftersom jag inte är en mutant känns det ganska otroligt att jag skulle bli antagen till X-mansion, men som tur är har jag kommit in på the Institute.

Mitt mål är att bli bäst, för jag lever faktiskt drömmen.


Kommentarer
Postat av: Graffas

Läst ikapp nu efter Krakowsemestern. SÅ JÄVLA FETT ALLT VERKAR. Megaglad för din skull. Du kunde inte ha hamnat bättre. Kommer och hälsar på när du minst anar det. PUSS PUSS PUSS

2011-09-28 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0