ASAKUL!

Jag är snart på väg till Southampton för att ha spelning tillsammans med Bobby och just nu ser jag ungefär asasnygg ut (fast asatrött egentligen och jag har inga byxor eller bh på mig pga fortfarande iklädd pyjamas och jag har precis bränt min gröt och råkade doppa håret i kletet och jag är redan sen och jag har glömt att köpa nya strängar till min gitarr och jag har inte skrivit någon låtlista och jag har glömt att ladda min ipod och jag har inte andats på två minuter)(lur-fräsch och lur-lugn helt enkelt)(och psst! när jag säger "asa" så menar jag som i jättemycket eller megamycket eller skitmycket, inte asa som i asatro. Kände det var viktigt att reda ut det för allmänhetens skull, asasnygg för mig är ju att känna sig som en megababe medans för personer som typ min syster så är det när man är fett fräsch och har rätt sorts knyplade vantar under ett vikingalajv)("åh vilka tidskorrekta bröstspännen du har, fett asasnyggt!")(fniss)(osv)(parentes).

Känner peppen! BOOYA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe, du är kul och fantastisk på samma gång

2012-04-15 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0