Away We Go

Giiiirls. Booooys.

Det är mitt i natten och jag drabbas av min helt vanliga flygpanik som alltid slår till så där lagom bekvämt några timmar innan avresa. Alarmet är ställt på 04.00 med rum för lite snooze och om allt går väl kommer jag landa i Stockholm runt lunch.

Även fast anledningen till min hemfärd är något så hemskt som en begravning känns det ändå skönt att åka till Sverige en stund där jag får gosa lite med katten, kramas med familjen, bärsa med kompisarna, äta gratis mat och titta på canal+ hur mycket jag vill (förutom när Stefan ska se på nån jäkla sport eller när mamma och Helena ropar i kör "neeeeeeeej vi vill titta på Home and Awaaaaaaay"). Åh Sverige, du erbjuder så mycket fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0