DjUR ♥

Jag hade något jätteviktigt att berätta just nu, men jag kommer inte ihåg vad. Kanske var det att jag missade ett knivdrama på fiket vid skolan, eller att jag hört så jävla mycket bra musik från mina nya gruppmedlemmar idag. Kanske var det att jag ätit falafel till lunch och det var gott, eller att jag nu ska titta på Tintin. Jag minns inte längre, allt liksom suddades ut när jag såg den här bilden och tvärdog oj-jag-saknar-min-katt-döden.

Han har varit i catfight och gjort illa sin baktass. Jag ville såklart slänga mig på första plan och åka hem, men han kommer nog repa sig. Som mamma sa "han hoppar inte gärna och vill kela mer". Åh min katt! Tur att jag åker till Sverige på tisdag så jag får kramas ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0