Bilderna jag glömde bort

Jag kom precis på att jag inte la upp några fler bilder från när Elina och Gutti hälsade på här i London.
Vi gick till exempel på British Museum
Entrén ser lite ut som när man är i Dvärgaklyft i Moria.

"Let them come! There is one dwarf yet in Moria who still draws breath!

Vi hade picknick i Hyde Park

Elina flashade sina asaspexiga tatueringar.

Vi tittade på när sjöfåglarna solade.

Sen gick vi till Natural History Museum och tittade på Dinosaurierna. Den här röt och rörde på sig (=JÄTTELÄSKIGT).

Natural History Museum.

En annan dag hade vi picknick på Hampstead Heath och efter att ha fått lagom mycket solsting gick vi till en pub som hade en Michelin-stjärna för att dricka öl och spela alfapet.

Gutti var sådär typiskt journalistsnygg.
Och jag var så där typiskt dålig på alfapet.
Sista dagen innan de åkte hem promenerade vi lite längs med Themsen, men det var för varmt och vi var för sjuka för att orka mycket mer än några kilometer...

...men vi såg mycket ändå, till exempel en massa typiska broar...

...och St Paul's katedralen.

På kvällen såg vi Milan vs. Barcelona på en spansk bar där de tvekade på att släppa in oss eftersom vi hejade på Zlatan och inte Barcelona. Efteråt gick vi till the Vineyard tillsammans med Felicia, Jess och Nathan.

Det var precis tillräckligt varmt för att sitta utomhus, även fast klockan var efter tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0