Gotland del 3

Snygg-Adam kom till oss en morgon. Då blev det fest igen.
 
Jag har säkert 50 bilder från resan som jag tagit i smyg när Calle och Scales pussas eller gör något kärleksgulligt.
 
Molly och Phew matchade varandras outfits igen.
 
Moa brände sig och fick låna Nisses spexiga skjorta. 
 
Clara F, hur god som helst. Tycker hon kan strunta i att bo i Göteborg och flytta till London istället.
 
Killarna var coola och lekte med luftgevär.
 
Jag tycker vapen är väldigt o-coolt men hooodelaady va Maffju kan posera med den här bössan.
 
Alltså pojkarna♥
 
Jag och Kvinns.
 
Sista kvällen på Ragnvalds och himlen var så där perfekt rosa igen.
 
Vi dukade utomhus och peppade inför middagen killarnas matlag hade styrt.
 
Maten! Grill/taco-fiesta. Syltad rödlök är ju för jävla gott.
 
Sen var det morgon igen och dags att säga hej då till Ragnvalds. 
 

Hej då fina stenhuset och alla rosor.
 
Hej då gården...
 
...men hej hej Visby!
 
You're looking awfully sexy
 
Hej alla fina hus som jag inte sett på så många år.
 
Hej Bullen.
 
Hej tjusiga ruiner.
 
Hej världens coolaste kompisar.
 
Molly hade lekt frisör och Mattias var verkligen urläcker i sin nya frisyr.
 
Blixten var på jakt efter saffranspannkaka
Frisören Molly.
 
Hejjjeje kyrkan.
 
Målade fönster är något jag tycker alldeles särskilt mycket om
 
Och pimpiga ljuskronor förstås
 
Tufft
 
Fint etc.
 
Alla tog nya profilbilder
 
Adam
 
Mattias♥
 
Camptrash i snygga nya brillor
 
 
Vi sa hej till biskopsgården där jag brukade bo med Felicia när vi var små och hälsade på hennes morfar.
 
Alla ville rida får
 
Ferdinandposer för hela slanten
 
Tänk om man fick ha en sån här i sovrummet varje dag.
 
Hittade tuffaste brevlådan i Sverige
 
Vi åt middag på resturangen som ligger i St Hans-ruinen. Vi var hungriga och åt upp innan någon hann instagrama en endaste liten smula. 
 
Alla skrattade och var Stockholmsdryga mot servitrisen.
 
Helt plötsligt kom en liten katt och lade sig i Adams knä där han somnade bums.
 
Vi döpte honom till Preben Kristansen för han såg så himla dansk ut. 
Han kommer från Odense och älskar grädde.
 
Om ni vill kan ni bli internetkompisar med Preben på facebook http://www.facebook.com/preben.kristiansen.73
 
Till efterrätt fick vi saffranspannkaka, denna gång med skivad mandel istället för riven. Mkt mkt gott tyckte jag.
 
Sen gick solen ner, vi tog en öl på en irländsk pub innan vi masade oss ner till färjan och tog oss hem till Stockholm. Vilken toppenvecka. Fem av fem toasters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0