Redigeringsfeeling på paint-nivå.

Fick lite feeling och slängde in fräcka blixtar på den här helt vanliga photobooth-bilden. Jag känner mig mest som mig själv när jag har lockigt hår och favoritskjortan med en miljard kaninisar. Jag försökte räkna dem en gång men tröttnade efter en halv ärm. Därför måste det vara minst en miljard kaninisar. ÅH! EN MILJARD KANINISAR! GAH! Snacka om gulligt.
 
Idag har jag träffat metal-Kalle från tiden när jag hängde mycket på fritidsgården i Skärsätra och spelade med tjejbandet. Han har hängt gamla Matrix-rocken på hyllan (kroken?), klippt av metal-lockarna och gett sig helhjärtat in i popmusikens värld och ska börja på SAE institute i Solna på ett program som liknar mitt. Vi fikade, utbytte yrkeshemligheter och pratade om hur upprörande det är när man hör kidzen på 203:an säga saker som "alltså alla 00:or på ön är så himla slampiga, de ligger runt som fan...99:orna är så jävla mycket mognare". OH LORD! 
 
Nu; middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0