Ang. STORA problem

Danny frågade förra veckan vad jag önskar mig i julklapp. Självklart svarade jag "ingenting" för jag vill inte ha något av honom och det blir bara jobbigt när man inte vet vad man ska köpa till varandra och så blir det stelt när man får något man inte gillar och sen måste man ha på sig saken eller använda den hela tiden för att visa hur mycket man tycker om varandra. Nej tack, usch. Jag vill inte vara med om det ska vara så. Tyvärr insisterar han på att köpa julklapp ändå och jag ba "MEN HALLÅ VAD SKA JAG KÖPA TILL DIG DÅ?!?!" och han ba "nothing" och jag ba "ta bort mig här ifrån". 
 
Nu måste jag alltså hitta på något riktigt skitbra att köpa till världens knepigaste person. Jag har såklart några jättebra idéer men de kostar alla ungefär femton miljoner spänn eller är helt omöjliga att få tag i. Helt plöstligt från ingenstans kom liksom värsta stressen och pressen. Vad hände med all I want for christmas is you och sånt skit? IS OUR LOVE NOT GOOD ENOUGH?!? Åh drama.
 
Är det möjligtvis så att någon ruvar på lite schyssta tips?!
 
Bara för att alla inlägg bör komma med en bild.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ahh hjälp, sååå svårt?? En tavla? Hatar att köpa julklappar till boyfriends. Hittills i mitt liv har jag gett bort: en stor väggklocka, graffitisprayburkar, ett elpiano etc. Gemensam upplevelse typ övernattning någonstans är ju också kul. Okej har inga bra idéer märker jag ;) är mer typen som får nervöst sammanbrott haha!

Svar: Alltså jag är helt clueless. Lutar åt konsterbiljetter men har inte hittat någon bra konsert än.
MittHogwartsliv

2012-12-10 @ 22:22:00
URL: http://vadupp.wordpress.com
Postat av: Mel Gibson Les Paul

En osthyvel

Svar: Verkligen bra förslag!
MittHogwartsliv

2012-12-11 @ 15:48:25
Postat av: Mammi

En helg i Liverpool ! Mys och musik ! Hotellet vi bodde på har ibland bra priser :-)

2012-12-12 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0