Restaurangbesök och skridskokul

Glömde visa lite vad som hände de sista dagarna innan jag åkte hem till Sverige.
 
Jag, Felicia och Olivia bestämde oss för att äta julmiddag på Jamie Olivers italienska restaurang i Angel.
 
Jag tyckte det kändes kommersiellt och var skeptisk, men Olivia var jättetaggad...
 
...och jag blev gladare när jag fick in min risotto med krabba. Nom nom.
 
Felicia åt tre olika sorters cannelloni.
 
Och Olivia åt ricottabollar med mögelost och annat smaskigt.
 
Dagen efter flätade Felicia mitt hår och jag tag i sista julhandlingen.
 
På kvällen åkte vi till Tower of London...
 
...vi skulle nämligen åka skridskor!!!
 
 Jag glänsde med mina svenska skridskoproffs-skills och gjorde alla avundsjuka. Det var så himla kul och det kändes så väldarns juligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0