Sverige del 1

Det kändes så himla märkligt att komma hem till all snö och den bitande kylan. Det känns så avlägset när man är i London där vintervädret är trist regn och ca plus en grad.
 
"Home is where the cat is"
 
Mamma var trött på att jag såg så skruttig ut i håret och skickade mig till vår familjefrisör Sanna på Natasha Sthlm (humlegårdsgatan). Sanna är den typen frisör som alltid säger vad hon tycker och har jättebra öga för vad som passar en. Hon är dyr, men sjukt värd.
 
Träffade min gulliga Adam och tog igen all förlorad tid.
 
Jag och Matilda gick till BAR på Blaiseholmen för att dricka billig öl och gulla lite med Nisse som jobbar som bartender där.
 
En dag for jag in till stan för att träffa Danielle, Elina och Rasmus. De åt bentolåda...
 
...och jag fick en present.
 
EN ALLDELES ÄKTA CHOCOLATE FROG FRÅN HARRY POTTER WORLD I FLORIDA!!!!! Blev så himla himla glad. Supertufft ju! 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså blev ungefär 100 % miljoner superavis på chokladgrodan!!!

2013-01-02 @ 18:53:55
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0