Fyra tjejer fattigare, massa kramar rikare.

Vet ni vem Hattie är? Hon är en av mina bästa kompisar i skolan och jag är ganska säker på att hon är en av de finaste människor jag träffat. När jag fyllde år gav hon mig en jättefin mix-CD fullproppad med asabra musik som jag tokälskar. Jag tänkte göra om den till en spotify-lista, men såklart så finns bara hälften av alla låtar där, men det jag kom över blev den här; Hatties underbara födelsedagslista.

Låtarna är alldeles perfekta nu när mina tjejer har åkt hem och mina öron måste tröstäta lite mumsiga toner.

Den här låten hade jag aldrig hört förut och den är toppenmysig. Den finns inte på Spotify men jag hittade den på youtube och videon var faktiskt riktigt toppen. Slutet är bäst.

Den här fanns inte heller på Spotify men den är som balsam för själen! Jag får ont i hjärtat för det är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0