Good day sunshine

Klockan är alldeles för tidigt med tanke på att jag har sovmorgon till tolv, men dum som jag var så somnade jag med gitarren i knät och låten blev aldrig klar.
Jag gör mitt bästa för att skriva klart den nu istället, men det är svårt när mitt rum luktar gammal kinarestaurang och snuskig öl. Jag kan vara glad över att jag inte välte soppan i sömnen. Det hade liksom varit jobbigt med nudlar i håret.
Här skriver jag i sängen med mitt fjantiga rosettdiadem på skallen. Min garderob består av ungefär 70% svart, 10% grått, 10% beige, 7% vitt och 3% gulliga djurtryck, men av någon anledning går jag alltid helt bananas när våren börjar närma sig och skriker varje gång jag ser en rosett eller något sjukt färgglatt. När jag står där i affären tänker jag "oj det här är det finaste jag sett, den här ska jag använda varje dag", men det händer ju fan aldrig. Jag får skämsanvända gulliga accessoarer i mitt rum när ingen ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0