IDIOTER IDIOTER

För första gången sen jag flyttade till London önskar jag att jag var i Sverige. Inte för att jag känner hemlängtan, inte för att jag är ledsen, inte för att jag inte trivs, det beror helt och hållet på att det snöar. Eller snön i sig är ingen fara, det är mest bara kallt, blött och ganska jobbigt, det som är problemet är alla jävla britter som inte vet vad väder är för någonting. Det har precis tagit mig två timmar att komma hem från Sketch vid Regent's Street, en resa som borde ta max 45 minuter. Allt på grund av att alla människor blir som besatta och nästan villiga att mörda för att komma med en buss. DET ÄR SNÖ! Inte jordens undergång, som alla armbågande idioter tror att det är.

Det värsta är också alla tjejer som vrålar om hur kallt det är och hur blöta de är och skyller på diverse gudar, busschaufförer och alla andra människor i närheten för deras olycka. Ja för det är klart det är busschaufförens fel att du har på dig 10 cm stilettklackar med öppen tå, inga strumpbyxor och bara en jeansjacka över din cocktailklänning när det har varit snöstorm hela dagen. Åh! IMBECILLER!

Jag vill bara vara i Sverige där folk (med undantag för SL) kan hantera snö och inte drabbas av panik bara för att marken är vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0