Turist, javisst!

Det är så knäppt och fint att ha tjejerna här. Som att jag förstår att jag inte bor i Sverige längre, som att min verklighet här blir verkligare av att se hur hemma jag känner mig när jag visar runt.

Igår flanerade vi i Angel och gick senare på National Gallery innan vi åkte hem till mig för att äta burritos och dricka Bellinis. Idag har vi varit på marknad i Shoreditch, fikat på svenska fiket "Fika" och slevat i oss soppa medans vi tittat på MELLO. Jag tyckte Tomas Di Leva var absolut bäst och jag ville rösta tusen gånger, men det gick inte för vi tittade på reprisen.

Nu är jag helt slut och förstår inte hur jag ska orka gå runt på stan imorgon igen och jag börjar redan känna pressen av allt som jag måste hinna med den här veckan när jag har lov.
Imorgon eftermiddag ska jag ta tag i mitt liv och kanske skriva en lista.. eller nåt... vad det nu är människor gör när de ska ta itu med saker. Jag är mycket bättre på att ignorera problemen tills det blir överväldigande och jag får panikattacker eller glider in i någon slags depression.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0