Varning för rock

Hörni! Jag har haft en jättebra dag!
Mötet med A/R-personerna gick jättebra. De var aspeppiga och tyckte att jag var superbra. Vi ska ha några möten till så vi kan forma en ordentlig "action plan" och de har gett mig massa uppgifter att vara klar med inom några veckor så de sedan kan hjälpa mig med mitt artisteri, de pratade till och med om att kanske försöka boka in mig på någon festival i sommar.

AHHHAHAHAHAAAAAA! ROCK! DÖR! AH! AH!

Låtskrivandet med Joe gick också jättebra, jag är helt övertygad om att vi lyckats skriva en fet pophit! Åh jag är så taggad och trött! Nu måste jag skriva klart låten jag ska spela upp på SSTC-lektionen imorgon.

Dags att börja fila på hemsida, demoinspelningar och en youtubekanal. Åh det är så kul att börja tänka lite större.

Kommentarer
Postat av: Karro

Fan va grymt! kul för dig. ville bara önska lycka till! :)

2012-02-02 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0