Vinfläckar och Robyn på repeat

Igår efter skolan gick jag hem till Nathan och Harry för att äta pasta och dricka billigt rödvin. Vi lyckades klämma sex flaskor på fyra personer (de sista två köpte vi i en affär runt hörnet, två för 5 pund!!! Det kallar jag svinhögt APK-värde) och vi lyssnade på Call Your Girlfriend en miljon gånger innan klockan blev efter fyra på morgonen och jag däckade i Adelas säng (Adela är i Brighton över helgen). Jag drömde om enhörningar som man fick klappa men inte rida på. I drömmen hamnade vi ganska ofta i knipa och då sa mina kompisar "well you went to Hogwarts, you sort it out!". Hogwartsdröm med enhörningar är nog det bästa man kan drömma.

Så här såg kvällen ut genom Nathans mobil.

Nathans flickvän Liz, jag, Harry och Lauren. Jag älskar mitt stela försök till att inte se full ut.

Harry och Nathan, finaste killarna i hela England.

Lauren kommer från Kalifornien och har bara 18 vårar på sin lilla nacke. Hon är hemsk gullig, som en slags springer spaniel.

Det var den kvällen. Jag ger den tre av tre kvastar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0