Ein mehd-vehtslurs pangshoonair

Hello barn! Jag ar kvar i skolan och jobbar lite med mitt demoprojekt. Den har terminen skall vi spela in en av vara egna latar och ge den till nagon annan i klassen som far producera den at oss. Pa mandag ska jag ha spelat in sang, gitarr och piano for att sedan ge demon till Martin som far tillatelse att gora det han tycker ar allra roligast med den. Det innebar att min folkiga "Kingdom of my Heart" kan bli en dupstep-lat eller kanske en metalsymfoni. Jag hoppas pa det sistnamnda.

Anyways, det ar skont att stanna kvar i skolan sent nar alla har gatt. Kvar i studiosalen ar bara jag och Bobby. Nar vi ar klara ska vi ga till the Brondes Age dar det anordnas en overraskningsfest for Leslie som blivit ett ar aldre precis idag.

Kul att lasa med fel vokaler va? Jag kanner att jag later som Tony Irving, eller som att allt jag sager ar som Hipp Hipps gamla "svenska for nyborjare".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0