Get cape, wear cape, fly.

Klockan är nästan morgon och jag samlar mod och ork för att bege mig till skolan där jag ska skriva veckans co-write med Franco. Vi skrev musiken i måndags och bestämde att vi skulle skriva text på varsitt håll till dagens session. Min text består än så länge av tre väldigt fattiga rader och jag får bara inte ur mig något mer. Den här veckan har verkligen varit hemsk för mitt låtskrivande och jag känner mig oerhört modfälld. Första veckan i ny grupp är inte bästa tiden att visa sin svaga sida.

Suck, det enda jag kan göra är att vara sylvass under timmarna idag och övertyga Franco om att jag sitter på minst lika mycket lyriskt guld som han gör.


Kommentarer
Postat av: JW Photography ♥

Hejsan!



Nu har jag en foto tävling bloggen där du kan vinna en valfri vara från uffes saker och ting.



Låter det intressant? Kika in här då!;

http://crossthehills.blogg.se/2012/january/utkast-jan-17-2012.html



Vore kul om du ville vara med!



Mvh Jessica

2012-01-18 @ 14:31:02
URL: http://crossthehills.blogg.se/
Postat av: Doden

Hej, Jag saknar dig.

Tänker på dig varje gång jag är inne på tumblr, pratar/tänker på/läser HP, jag ser ett gulligt djur, eller quotar LOTR.

Dvs. ganska ofta. Puss.

2012-01-18 @ 17:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0